




Meer opties?
Wide Wool Trousers Navy
Vind de juiste maat
- Het model op de foto: 189 cm, 76 kg, draagt maat 48.
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
- Gemaakt in Portugal.
- Wolmix stof met een rek.
- Twee voorzakken.
- Twee opgestikte achterzakken met knoppen.
- Vouw.
- Dubbele voorvouwen.
- Sluit met ritssluiting en knopen.
- Ontspannen
- Normaal qua maat, we raden je aan je gebruikelijke maat te kiezen.
- Het model op de foto: 189 cm, 76 kg, draagt maat 48.
Pas
Productcode27985311
-
de afmetingen van het product
Lees meer over hoe we maten meten en omrekenen »Afmetingen in cm 46 48 50 52 Taille 80 84 88 92 Binnenbeen 79 80 80 81 Dijwijdte 70 72 74 76 Kniewijdte 61 62 64 66 Voetwijdte 56 58 58 60
-
Verzorging & materiaal
-
Over Filippa K
Een mannengarderobe zou opgebouwd moeten zijn rond eenvoudige, stijlvolle kleding met strakke lijnen - tijdloze, gemakkelijk te combineren kledingstukken die gemaakt zijn om lang mee te gaan. Dit was het oprichtingsprincipe van Filippa K uit Zweden en vormt nog steeds de kern van de filosofie van het merk'.
Filippa K hanteert een holistische benadering van stijl en combineert traditioneel vakmanschap met moderne innovatie. Getailleerde kleding krijgt een sportievere touch en bij alle productie wordt rekening gehouden met het milieu. Het doel van het merk' is om in 2030 100% duurzaam te produceren.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Filippa K
- Adres:
- Söder Mälarstrand 65, 9th floor 118 25 Stockholm, Sweden
- Contact:
- [email protected]
- Productcode:
- 27985311r
- EAN/GTIN:
- Fabrikant artikelnummer
- 29803-2830
- Land van herkomst:
- Portugal
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
Een mannengarderobe zou opgebouwd moeten zijn rond eenvoudige, stijlvolle kleding met strakke lijnen - tijdloze, gemakkelijk te combineren kledingstukken die gemaakt zijn om lang mee te gaan. Dit was het oprichtingsprincipe van Filippa K uit Zweden en vormt nog steeds de kern van de filosofie van het merk'.
Filippa K hanteert een holistische benadering van stijl en combineert traditioneel vakmanschap met moderne innovatie. Getailleerde kleding krijgt een sportievere touch en bij alle productie wordt rekening gehouden met het milieu. Het doel van het merk' is om in 2030 100% duurzaam te produceren.