




Meer opties?
3-Pack Cotton Crew Neck T-Shirt White/Black/Grey
Vind de juiste maat
- Het model op de foto: 190 cm, 84 kg, draagt maat M.
Waarom zou ik bij Care of Carl moeten winkelen?
Veilige betaling met
Soepele levering van

-
Productgegevens
- Gemaakt van katoen.
- Ronde halslijn.
- Geborduurd merklogo aan het einde van de zoom.
- Slanke pasvorm
- Past bij de maat. Wij raden je aan u gebruikelijke maat te kiezen.
- Het model op de foto: 190 cm, 84 kg, draagt maat M.
Pas
Productcode27963511
-
de afmetingen van het product
Lees meer over hoe we maten meten en omrekenen »Afmetingen in cm S M L XL Borstwijdte 86 100 108 116 Onderwijdte 88 102 110 120 Kledingstuklengte 73 75 76 77
-
Verzorging & materiaal
-
Over Calvin Klein
De in Bronx geboren Calvin Klein richtte in 1986 zijn gelijknamige modehuis op in zijn thuisstaat New York, VS, met financiële hulp van zijn jeugdvriend Benny Schwartz. Klein begon met het ontwerpen en verkopen van overjassen en jurken voor vrouwen, die al snel erkenning kregen in de branche.
Door opvallende reclamecampagnes won het merk de erkenning van klanten's en werd het een begrip. Deze marketingcampagnes hebben onder andere de manier waarop we naar mannenondergoed kijken fundamenteel veranderd. Niet langer alleen een praktische noodzaak, maar mannenondergoed werd nu een gewild modeproduct.
-
Fabrikantinformatie
- Naam:
- Calvin Klein Europe B.V.
- Adres:
- Danzigerkade 165, 1013 AP Amsterdam, The Netherlands
- Contact:
- [email protected]
- Productcode:
- 27963511r
- EAN/GTIN:
- Fabrikant artikelnummer
- NB4051-MP1
- Land van herkomst:
- Bangladesh
Hierboven hebben we antwoorden verzameld op enkele veelgestelde vragen die nuttig kunnen zijn. Als u een specifieke vraag heeft over productsafety, raden we aan contact op te nemen met de fabrikant.
De in Bronx geboren Calvin Klein richtte in 1986 zijn gelijknamige modehuis op in zijn thuisstaat New York, VS, met financiële hulp van zijn jeugdvriend Benny Schwartz. Klein begon met het ontwerpen en verkopen van overjassen en jurken voor vrouwen, die al snel erkenning kregen in de branche.
Door opvallende reclamecampagnes won het merk de erkenning van klanten's en werd het een begrip. Deze marketingcampagnes hebben onder andere de manier waarop we naar mannenondergoed kijken fundamenteel veranderd. Niet langer alleen een praktische noodzaak, maar mannenondergoed werd nu een gewild modeproduct.