Retourneren en ruilen
Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?
We bieden 14 dagen open retour vanaf de datum van levering.
Hoe retourneer ik een artikel?
Het online registreren van je retourzending duurt slechts een minuut en zorgt voor een veel snellere verwerking van je retouraanvraag. Je kunt dit doen door naar je Profiel te gaan en de instructies te volgen.
Hoe ruil ik een artikel?
Optie 1 (snelste methode)
- Volg de bovenstaande instructies voor het retourneren van je artikelen.
- Plaats een nieuwe bestelling op onze website om er zeker van te zijn dat het artikel van je voorkeur niet is uitverkocht en om het nieuwe artikel zo snel mogelijk te ontvangen. Je bestellingen worden apart verwerkt.
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
-
Betaling met kaart
- Je nieuwe bestelling moet gewoon via onze homepage worden betaald. Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op de rekening die is gebruikt bij de aankoop.
-
Paypal
- Je nieuwe bestelling moet gewoon via onze homepage worden betaald. Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op de rekening die is gebruikt bij de aankoop.
Optie 2
- Inloggen naar je profiel om de uitwisseling te registreren.
- De door jou gekozen omruiling wordt meestal dezelfde dag verzonden waarop we de geretourneerde artikelen ontvangen.
Je kunt een artikel alleen ruilen voor een andere kleur of maat.
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
-
Betaling met kaart
- Je oorspronkelijke betaling wordt niet beïnvloed, omdat je een artikel alleen kunt ruilen voor een ander artikel met dezelfde prijs.
-
Paypal
- Je oorspronkelijke betaling wordt niet beïnvloed, omdat je een artikel alleen kunt ruilen voor een ander artikel met dezelfde prijs.
Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
- Volg de bovenstaande stappen voor het retourneren van een artikel.
- Vul het Retourformulier in en geef de reden op voor je restitutieverzoek.
Specifieke informatie over wat van toepassing is op elke betaalmethode kun je vinden in het menu.
-
Betaling met kaart
- Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op de rekening die is gebruikt op het moment van aankoop.
-
Paypal
- Zodra we je geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op de rekening die is gebruikt op het moment van aankoop.
Veelgestelde vragen over retourneren
Ik wil artikelen uit twee verschillende bestellingen retourneren. Kan ik ze in hetzelfde pakket versturen?
Ja, je kunt artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren.
Ik ben vergeten het Retourformulier in het pakket te doen. Wat gebeurt er nu?
Zodra de artikelen arriveren, verwerken we de retourzending en storten we je aankoopbedrag terug. We nemen via e-mail contact met je op wanneer dit is gebeurd.